Sunday 7 October 2007

風高浪急

恆指27831.52點,到了現在嘅市況,已經風高浪急,上升得快要下跌會更快,根據過往大市週期,下跌時嘅速度一般都會比上升時快。人們就好似要嚮火場逃生一樣,爭相逃命,互相踐踏,令到跌市時傷亡嚴重。所以應該趁人們正在興高采烈,未有離場意慾之時,自己開始部署離場及好好準備重新入市嘅策略。

恆指市盈率到了大約二十倍嘅水平、全民皆股、股價瘋狂上升、不停有新股上市、大財團抽水集資等等,都說明了現在嘅危險水平。

到了恆指近28000水平,再上升的空間巳經不及下跌的,值搏率低,但風險高。

一直大升嘅股市,巳經沒有任何合理基夲因素可以分析,如市盈率太高及未有盈利支持,就算技術分析都冇用,根本太多消息左右,內地加息、美國減唔減息、十七大開會、宏觀調控嘅影響都冇得計。

咁現在有乜可做呢?沽曬啲貨,然後等跌市?咁做法可能係太悲觀啦。下回再談吧。

No comments: