Friday 30 November 2007

林森池--重新洗牌,由頭再玩過

今次隨笈只節錄今日的電話訪問,其他訪問內容請收聽 e 線金融網。http://www.rthk.org.hk/rthk/pth/ezone/20071123.html
重點如下:
1. 林 Sir 確認第五隻腳都出埋。言語之間佢表示自己估唔到。不過雖然有五隻腳,但尚未插穿 25,600 點 (佢之前估計今次不會調整多於大約 20%)。20% 只係好大約既估計,可以多少少,亦可以少過這個數。今年八月十七日,恒指調了 16%;2004 年,三月由 14,000 調到 10,900,跌 22 %。
2. 港股基礎因素無變。
3. 日圓由 115 上到 108 (6%)。對沖基金空日圓渣期指,日圓升咁多佢地要平倉。對沖基金要沽到空突(故意沽穿支持位,等散戶沽貨俾佢地接),然後平倉賺錢。
4. 美國經濟有跡象放緩,但衰退可能性少。
5. A股十一月調整快咗(但目前仍少於 20%),係應該的。林森池認為調到四千點就差不多,調整對長遠反而好,因為無咁癲,可避免國家進一步調控。
6. 美國經濟放緩,中國出口增幅減少,但不會倒跌。
7. 次按和美國樓市問題會拖好耐。
8. 個市而家係洗牌由頭執過位。弱勢銀行股如滙豐、中銀因為有次按;航空股受沽因為油價大幅上漲。
9. 林森池為中石油平反,他認為中石油在發現南堡油田後值 $13 以上,因為油儲上升。外資唱中石油市值過大,因為用A股市值計算。中石油比外國油公司高P/E 係有理由。因為外國油公司儲備補充不足,產量亦減少(但中石油不是)。另外,中石油有政治後盾而其他油公司沒有。(例如非洲國家及蘇丹等歡迎中國買油田,但歐美不受歡迎)他認為中石油跌 28% 已足夠。
10. 弱勢股
1. 碧桂園已在九月見頂。林森池話:跌起上來,四叔都保佢唔住。綠城中國已在七月見頂。
2. 航運股、航空股被打回原型。
3. 有D股甚至跌到仲低過八月十七日,例如鋼鐵股。中鋁連跌幾個月,跌到阿媽都唔認得。
4. 石油、煤和金好少少,因為商品價格有支持。
11. 強勢股:中移動
1. 13 Nov:恒指 26952 中移動 $123.5
2. 20 Nov:恒指 26404 中移動 $125.0
3. 22 Nov:恒指 25861 中移動 $125.1
4. 中移動在每一次更深的調整中反而股價更高,證明有基金在不斷接貨。
5. 跌到阿媽都唔認得既股係被基金洗倉。
6. 基金傾向接一些有強勁預期業績既股。
12. 大市往後上升未必好似上次咁一路咁升,亂咁炒上。可能只會有個別強勢股份/行業的股票表現較好。林森池看好銀行、電訊、本地地產、保險股。
13. 市場擔心A股跌會影響保險股 (2318, 2628) 的賺錢能力。林 sir 繼續看好,因為保險股不是只靠股票賺錢。
14. 林 sir 自己繼續分段入貨,他比四叔更早開始入貨。

1 comment:

abc said...

你好,

本人 biglam 為 KC18 論壇管理員,

本論壇成立於2007年5月初 ,已經是Yahoo及Google 股票論壇排名第一!
宗旨: 重質不重量、會員賺錢為大方針,

而本人亦到過不少Blog找尋一些人材,

本人明白閣下於此Blog一定工作量,

但仍想邀請閣下到本討論區分享文章!

可到KC18股票論壇參觀一吓同登記會員及PM我!

我會設定閣下為特選會員,方便使用所有功能! ~~

kc18.com

等待閣下之回覆, 謝謝!!

KC18股票論壇