Saturday 10 November 2007

林森池

林sir話, 今次港股的調整應該在2.6 - 2.7萬點左右, 在2.7萬點左右可以入第一注.港股目前的資金太多, 溫總壓後直通車是好事, 不現港股會好快爆, 牛市玩完.現時H股和紅籌的流通量只有2萬多億, 但香港的存款有5萬多億, 但香港管理的基金有7萬多億.另外國際油元有8-9萬億美金, 只要其中一部份來香港已經令H股供不應求.而且美國股市07年的預測PE有20多, 目前恒指的PE先至是26.x, 07年的PE預期更低, 而且國企的增長扣除資產增值後, 仲有40-50%的增長, 可以國企的業績非常之好, 而且預期08年的業績都不差, 這對擁有人民幣資產的國企股有實際支持,比美股更平. 今次美元貶值會對美國股市有極負面的影響.林Sir亦估計港股會在3.2 - 4萬之間可能會爆破. 到時大家要小心睇位走人....
林森池話,面對調整,佢而家暫時仲未郁,等緊第三隻腳落來先分段入貨(星期四只係第二隻腳)。大市調整到二萬六有難度。因為美元貶值,國企實在係難得好靚既資產,如果佢係美國人,佢都會扔掉美股買國企股。佢話美股已經玩完,美股道指低 P/E 反而唔平,因為好多企業盈利不佳,而且增長有限。相比之下,港股反而平。而家港股仲係安全,應趁美股跌勢影響,趁機執平貨。
現時市場資金極之充裕,而家早咗調整係好事,個市有望可以玩耐D。林森池認為三萬二並不是這個市的頂部。他坦而自己估唔到頂,話個市可能在三萬二至四萬之間任何一點爆煲,時間預計係一年內。

No comments: